HAHAH! helgen.

hejhej  har varit med Nicole hela helgen och det har ju varit storm så jag och Nicole har kämpat över drivor hela helgen , HAHA! jag och Nicole var ju i Åmål och kolla på dansen och så stanna vi där och var med Martin och Joel ,
så när vi skulle hem så var vägarna avstängda så vi kom inte hem , men vi fick åka till Nicole kusin , och då fick vi äntligen en lösning. TÅG! det var skönt att få åka hem just då , men det jobbiga var ju att Nicole hade panik hela vägen på tåget och det var så jobbigt  , men jaja men när vi kom hem så fick Nicole sova över här hemma och då skulle vi såklart hämta kläder till henne så det var ut igen och kämpa i snödrivorna, så i morse så var jag rätt trött kan jag ju säga och ingen av oss mådde bra men jag blev tvungen att gå till den tomma skolan medans Nicole hade det så gott så att få vara hemma och mysa. Men jag har varit så sjuk så mycket nu så hade inte mycket till val .
//Mickaelaalfredsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0