söndag ;*

söndag natt..
fråga inte varför jag alltid bloggar  på senkväll/natt ,
Tyckte det är hemskt det  som har hänt i Norge, den jobbigase kommentaren jag har läst är nog den här ,

-Ett skott träffade bergväggen bredvid honom. Sedan sprang han i väg med några kamrater och gömde sig nere vid vattnet i en grotta  -han lockade på oss, han sa att han skulle rädda oss.

– Det var svårt skadade människor runt omkring oss, men vi vågade inte lämna grottan av rädsla för att bli upptäckta, säger Thorbjørn Veriede, 22.

Han är chockad. Rösten spricker och han börjar gråta när han berättar sin historia.

– Jag har aldrig förlorat någon jag känner tidigare. Då är det ganska dramatiskt med att förlora 85 goda vänner


rest in peace!

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

R.i.p goa Norskar :(

2011-07-25 @ 00:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0