11 timmar 50 minuder kvar till 1013, Gott nytt år!

Nu börjar det att tagga till lite, ska hem till Emmely och fira nyår hemma hos dom. 
Det kommer bli riktigt kul tror jag. Snart blir det plattat hår, fin-skor, klänning och glitter! Men just nu så är det en ruffsig tofs, snart stallkängor, ridkläder och inget smink för nu är jag på väg till stallet och jag har gjort 2st knäckemackor med morot, äpple och hästgodis i, mumms kan jag tro och jag tycker hästarna kan få något gott nu på nyårskvisten.

Det kommer nog bli en mysig och rolig nyår och det kommer nog inga mer inlägg idag så jag önskar alla ett fint, 
GOTT NYTT ÅR! 

hej då så ses vi nästa år ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0