13 December,

Shao! 
Mår så mkt bättre idag, men det har verkligen kört ihop sig kan jag säga. 
Jag skulle hjälpa till på ridskolan idag för läraren kommer lite sent men jag måste ju till min häst först så det blir lite stressigt, men jag gör så att jag får ta det i den takt som det går i mitt stall då jag vill inte stressa upp Zwever och Yes i onödan och så får jag stressa lite på ridskolan istället. Det är inte något stress igentligen, jag hinner ju men det är ju inte mer än 24 timmar om dygnet så det är lite tajt med tid då jag åker till Zwever och Yes nu klockan 5 och jag ska vara på ridskolan kl 6 och jag hatar att ha ont om tid då jag vill ta allting i min takt och det är precis vad jag tänker göra.


Det kommer vara väldigt mkt häst hit och dit nu när det är förberedelser för jul-shovwen på Merk som är nu på lördag.
Idag är det igenridning för att det var in-snöat förra onsdagen så vi ska ta igen det idag. 
Imorgon så är det repitition inför showen.
På lördag så är det show-time! , jag ska vara med på "familje-hoppningen" som det kallas, det går på tid och två personer ska ha samma häst och det paret som kommer runt en liten hoppbana snabbast vinner. Imej att jag ska vara med Maja så ska jag få äran att rida B-ponny, det kommer se otroligt roligt ut när jag som är 175cm ska sitta på en ponny på 128cm mkh. Med det är ju trots allt på skojj så man får bjuda på sig själv. (ksk kommer film) 
Och så är det ju voltigen jag ska vara med på också. 

Det ända jag vet om detta är att vi kommer att ha kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0