17 December. Tja!

Idag så har det varit total kaos...

Jag har ju träning på måndags-kvällar och inte hinner ta hand om hästarna så morfar gör det, men mormor hade ramlat i trappan så dom var tvungna att åka till vårdcentralen och kolla upp det. Jo, här kommer det lilla kaoset, det var ju så att dom var tvugna att åka till Udevalla och röntka fingret. Så detta får jag så klart inte reda på fören mamma kommer hem och jag fick panik! hästarna var ju fortfarande ute ju, och jag börjare ridningen om ca 20min?! Men alltid mina älskade först så det var inte på fråga om så jag totalglömde träningen och skötte om min buse ist. Så jag missade halva träningen men vad spelar det för roll. 
Ska sova nu så puss and good bye!
min lilla klass jao (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0