I need you ♥. 21,20 december

Jag älskar att skriva hälsningnar till en nära vän för att hen ska kunna förstå, så detta inlägg är endast till Valeria Redjepagic. 
Du är den som gör rasterna som roligast, du är den som man kan prata med och du förstår vad jag pratar om även om jag inte kan få fram rätt ord eller uttrycka mig på rätt sätt. Vi har inte umgåtts så mycket fören nu, nu det känns som att det är försent, choken jag fick när du säger "jag ska flytta" , jag ville bara tro att det var här runt omkring. Men jag vill aldrig förstå att det är 6timmar du flyttar ifrån mig, till Västervik. Jag försår att du faktiskt har lust att flytta just nu när några idioter till dina klasskamrater är sånna jävla äckliga smyg rassister, jag lovar att behandla dom lika dant som dom behandla dig, för dom är inte värda mer, nämner inga namn för dom är inte värda den uppmärksamheten. Men du har så många fler vänner som är med och stöttar dig och du kan lita på, som alltid skulle ställa upp hur det än skulle sluta, som kommer stå vid din sida. Jag har lovat mig själv att komma att hälsa på dig sommaren 2013. Det är ett måste bara. Jag har alltid fått höra "håll hårt i dom vänner du tycker om och litar på, släpp dom andra som försöker förstöra" och det är precis det jag tänker göra. Fasten du kommer vara så långt ifrån mig så kommer jag minnas dom korta små stunder som vi har hunnit tagit med mig i livet. Det finns inga speciella minnen eller stunder... men jag har känslan som säger att du är en vän som man inte ska släppa i förstsa taget. För du är så otroligt viljestark! Att ställa sig upp på en seén inför ca300 människor och hålla ett tack tal som innehöll ett sånt otroligt personligt ämne. Bara det du sa satte mitt liv i ett nytt perspektiv och du fick mig att gråta, du är så stark Valle! glöm aldrig det, våga stå upp för dig själv, minns alltid vem du är, för det är exakt det du redan gör. Du är en sån peson det skulle behövas fler av. Jag önskade bara att det fanns mer tid att kunna umgås med dig, men det skulle jag tänkt på lite tidigare. Du flyttar nu på jul-lovet och kommer komma till ett jätte vackert ställe ute på öst-kusten, jag är lite avis. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket! Fan, nu börjar jag gråta så jag får nog sluta skriva innan jag hamnar i en deprition och går ner och slevar i mig GB-glass. Att jag tycker att det är så jobbigt att folk flyttar är att det känns som dom lämnar mig, men ingen dör ju, så vad äre som är så farligt igetligen? men det är ju faktiskt en vän som man inte kan se eller träffa eller krama om på låång tid. Kommer längta varje sekund tills jag får träffa dig igen min kära vän. Livet är kort, men tillräckligt långt för att göra alla knasiga saker som många personer inte skulle orka med eller bry sig om. Jag har alltid svårt att låta vänner gå, så är det bara. Men jag hoppas du kommer ha det bra Valeria så syns vi till sommaren hoppas jag och du ska veta att allt detta jag skriver är 100% sant! Så kram på dig min älskade vän ♥



Kommentarer
Postat av: valeria

Ååh gumman , jag sitter och gråter nu!
Det var så himla fint skrivet!
Jag vet att vi inte har vart så mycket med varandra men det vi har haft har vart otroligt roligt och du har gett mig knasiga minnen jag aldrig kommer glömma .
Du kommer alltid vara min knasiga mickan!
Du sprider sån gladhet runt omkring dig och får mig alltid på bra humör! Kommer sakna att kunna leka låtsas fjortis med och springa runt i skolan o va allmänt cp!
Du är en av dom jag kommer sakna otroligt mycket!
Men klart att vi kommer ses igen! Min finaste Michaela! <3

Svar: Du ska adsolut inte gråta! Kommer sakna dig enormt! Kraam <3
Michaela Alfredsson

2012-12-23 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0