22 December, Jul pynt och städning.

Hejsan! idag är det dan före dan, före doppare dagen!
Dagen börja med att jag var dunder trött! och orkade inte gå upp ur sängen fören någon gång runt 12.00 tiden. Jag åkte till stallet och pyntade det så det är jätte fint nu, men Zwever upptäkte genast att allt gick och äta så det var väldigt fint. Tur att jag genast tänkte på att hästarna kommer säkert vilja käka på det så jag ville bara sätta upp knäckebröd och granris, vill inte riskera något i onödan med jul-kulor och glitter och allt sånt, men jag tycker det blev jätte fint endå! Zwever och Yes blev iallafall nöjda. 


Vi har julstädat huset från 19.00 tills nu, (01.29) då det blev en riktigt uppröjning och jul-granen är uppe med massa julkulor, glitter och paket. Nu är det nästan för rent hemma, haha! 
Nu ska jag sova, vi är ennu inte klara med alla paket så vi ska upp i morgon och jul-handla igen. Godnatt!

Bilder på pyntet i stallet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0