Deprimerande...

Hejsan,
Zwever var superduktig idag med även när jag red med Emmely och hennes ponny, det var inte något problem alls.
Bara det att när vi red i snön så tappade jag ett benskydd (bak) så jag såg inte eller märkte när det ramla av.
Den tröttsamma känslan som man får när man håller på att plocka av benskydden och ser att det saknas ett...
Åh, blir så irriterad, och så har varken jag eller familjen tänkt att åka till Torp köpcentrum på ett tag efter julhandlingen. Så jag och Zwever får skritta ut en "liten" sväng i morgon så får jag leta efter benskyddet då jag och Emmely red en ganska lång tur. Om jag inte hittar benskyddet så har jag problem.

Ska sova nu så får jag berätta imorgon efter ridturen hur det gick med letandet.
GodNatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0