Hej mitt vinter land!

Hejsan!
Idag så har jag ridit min älskling som gick som en klocka!
Jag har inte ridit honom sedan i onsdags, så jag utmanade ödet lite... jag red barbacka och utan nosgrimma och jag tyckte det fungerade jätte bra! och snygg var han utan den också!

Jag känner att det går bättre och bättre Zwever, jag känner verkligen skillnaden iallafall ifrån idag. Jag litar på honom fult ut och jag känner redan i förväg innan han tänker göra något bus så jag kan förbereda mig. Jag hittar honom även lättare nu och allt gåt bara lättare och lättare, det känns bra helt enkelt.

Här kommer några bilder ifrån idag ♥
Det är mamma som har fottat, tack mamma!
BILDBOMB♥

Du är det finaste jag har♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0