Sjuk, that sucks ...

Hejjjj. 
såhär ser min fredag ut:
Hosta, Snuva, Ont i hals och kropp, Cola, Pringles, Godis, Alvedon, Nässpray, Halstabletter och lite go musik. 
Det blir inte alls som jag hade tänkt mig, Zwever skulle ju skrittas nu igen lite granna efter vaccinet. Jaja... Det blir nog en liten vila för honom nu då jag inte kommer kunna piggna till på ett litet tag, men jag hoppas jag kan åka till honom så snart som möjligt då jag saknar min plutt. 

Har tänkt mig att städa mitt rum för det ser inte klokt ut och läxor ska göras, jag vill inte... 
Jag hatar verlkigen att vara sjuk, det är så onödigt. 
Nu ska jag dö lite granna, farväl !

Mitt ♥!
♥♥♥♥♥♥!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0