hjärnskakning !

Shaa! 
Känner mig otroligt deprimerad när jag inte kommer få göra ett skit... 
För er som har missat det så fick jag åka till Näl när jag kom hem efter att ha vurpat på Hovfjället. 
Jag fatta inte först någontingen efter att ha ramlat i backen, så jag tog mina skidor och åkte ner igen som om ingentingen hade hänt, men när jag satte mig i liften så fattade jag att jag hade ramlat och hade hur ont i huvudet som hellst, men ni vet ju hur man tänker "Ässh , det är bara huvudvärk"så fortsätter man åka. Under dagen så fick jag bara ondare och ondare, men så klart sket jag i det, sedan när jag hade lämnat in skidorna igen och satte mig i bussen så fick jag panik coh börja gråta för att jag hade så jävla ont i hela huvudet och efter halva vägen så börja jag spy. Såklart satt underbara Therese bevid mig som hjälpte mig igenom detta helvettet ! 
Så när vi hade kommit hem så väntade mamma på mig och vi åkte direkt till Akuten och där fick jag ligga en stund medans dom tog diagnos på mig och det visade sig att jag hade fått en svår hjärnskakning.
Dom la in mig över natten och dom var så jävla jobbiga ! En gång i timmen kom dom och lös mig i ögonen för att kolla om mina puppiller funka som dom skulle och så att jag mådde bra. Jag blev utskriven på fredagen så nu får jag inte göra någonting på hela veckan.... Mitt sportlov är förstört nu ja.


Undebar friluftsdag säger jag bara ! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0