Born to sleep

Hej!
Som rubriken lyder, hade lätt kunnat gå i ide nu någon månad, hade inte gjort mig något.
Gå upp klockan halv 7 var pest och pina att gå upp idag då jag hade svårt att somna igår. Har så mycket att tänka och fundera på hela tiden så det kommer bli skönt att sova ikapp nu till helgen!

Har ridit Zwever idag. Han var pigg som bara den!, inte så konstigt när han har fått vila i tre dagar nu men, men.
Jag var ju inte så smart att välja att rida barbacka då hihi. Han var glad och jag höll mig kvar så det var bara kul.


Sissta dagen på praon imorgon, gött! men stallet var/är ju så mycket roligare att vara i än i skolan.
Om man ser det såhär: 
Gå upp för att praoa:
- någon gång runt klockan 10.
Gå upp till skolan:
 -vid 7, om jag inte väljer att ha sovmorgon och går upp kl 8 (som är ganska ofta nu för tiden ;)
vad är bekvämast liksom? 
 
Over and out.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0