Here we go!

Hejsan, viskade en ekorre i mitt öra. Nej men aa?

Okej jag gör min första Hiss & Diss bara för att jag kan.
Detta är faktist kanske 70% sant!
Jag får alltid skav mellan stövel/chaps på vad/smalben för att kardborren sitter fel eller lite knöligt ...
Jag tycker det är hemskt och otroligt irriterande när man rider, framför allt så gör det ont!

Men dom har ju börjat göra en ny modell nu utan kardborre, som är mer i ett mjukt elastiskt tyg ner till som är underbart att gå/rida i så ska aldrig köpa ett par andra rid-byxor änn i den nyare modellen. Jag älskar ju den nya collectionen som Hööks har fått in "JH collection" så jag köpte lite saker av dom och älskar ridbyxorna så sköna!

Så hissar :
Elastiskt tyg.
Dissar:
Kardborre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0