just because I just win all the time

sha! 
är verkligen på världens bästa humör , hög musik som gör en party sugen och snart till stallet. 
Gör även läxan till SO, den är till och med rolig asså! 

Har inte hafft tid att blogga på några dagar nu och I´m sorry for that. 
Hoppade min älskade Zwever igår, det var nog 1:a ggn vi inte kom överänns med varandra... 
Jaja, den tiden ska ju komma också, han har varit så trevlig mot mig så jag har undrat om det någongång  skulle komma en "TestaMinaGränserPeriod" och det har nog börjat lite smått nu men han gav sig ju och var bäst i hela världen vi hoppa inte högt igår heller, jag vet ju att han kan, så det skelade ingen roll. 
Jag vill lära mig honom inom hoppningen i lungn och ro. Jag sikta lite mer på igår att ge honom tygelfrihet genom språnget så jag inte satt och höll något i tygeln över just språnget för att han skulle kunna sträcka ut sig så hals och rygg skulle komma till användning just över språnget och det lyckades vi med. Men det gör ju så att jag ser ut som att jag ser väldigt rolig ut på fotton så det blir inga sånna bilder, så kul ska vi inte ha. Nepp ska gör klart min läxa så lovar jag att blogga imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0