Känidar!

Jag har otroligt många favorit kändisar, En del snygga och en del inte men mina favoriter sär mig även dom största i världen? eller bara i sverige.. 
1.
Johnny Depp, han är en av dom bästa skådespelaren jag har vet/sett? tror jag, och jag tycker även han är snygg när han är Jack Sparrow, iallafall i filmen. Nu när jag tittar på bilderna på google så tänker jag hur jag kan tycka han är snygg... Men ja! i filmen så tycker jag det, det är nog för han gör ju hela filmerna! med sin klumpighet, charm, och hur han löser sina problem. 

2.
Channing Tatum, Jag tycker nog bara han är snygg. fattar inte hur han kan vara 37? eller hur gammal han nu är. 
Samtidigt så är han nästan jämt så snäll och blyg i sina filmer,när han inte gör sina jobb såklar.

Så är det musik då. 
3.
Nickelback, helt klart!, har nog gråtit 1-2 ggr till hans låtar bara för att dom är så bra!!! 


4.
Stiftelsen, jag blir sjukt glad när jag lyssnar på dom + det svänger ;)
Men ingen ser bra ut eller är särskilt roliga eller så, men det är ju min uppfattning av dom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0