Natti!

Känner mig något trött! 
Idag har det varit voltige och vi håller ju på att öva till jul-showen och jag kan ju säga att dom nya "konsterna" nte var så lätta! så alla fick nog ett gott skratt utav den ovige Mickan! ,
Jaja, "shit happens when you're drunk" brukar man säga, men det ända problemet var ju att jag inte var full och aldrig är...
Man får bjuda lite på sig själv tycker jag, annars är det väll inget kul? 
Någon måste faktiskt vara den som får alla ett gott skratt, eller a? pajjasen om man ska vara rakt på sak.
Denna uderbara pajjasen är ju såklart lille Blondiie! (jag).

Nepp, Back to the life! Ligger just nu i min underbara säng och ska sova ♥ Jag tror att det finns fem huvud grupper i mitt liv som ger det en mening:
♥: Maat!
♥: Familjen
♥: Hästarna
♥: Vännerna
♥: Sova i en mjuk, go, varm säng.
Livet är ju inte bättre än så liksom?

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0