Sega måndag.

Hejsan svejsan!
Nu så matade jag hästarna för en stund sedan. Så ska jag åka hem och lägga mig i min varma säng,
Zwever har fått vila idag då jag har voltige på måndagar. Det är ju snart över med voltigen då jag vill ägna min tid på Zwever. Jag kommer inte orka med allt riktigt om jag ska vara med på allt, så är det mycket plugg i skolan. Dom har ju så höga krav på eleverna i 9:an då det är betyg och det är prov, så kommer dom natonella prov till våren, ååh orkar inte med det. Men jag har min lilla Zwever som gör mig glad!!

Jag har äntligen fått hem min nya förbygel från GlenGordon. Beställde den för ca 2 veckor sedan och jag trode dom hade slarvat bort den på posten men den kom hem till slut, tror att han kommer bli jättefin i den.

Nya förbygeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0