Skuggning.

Hej,Tja,Hello och Tjenare!
Blir ingen skola för mig imorgon, gött! ska skugga en skola i Åmål imorgon. Även om jag har bestämt mig tror jag så är det bra att kolla runt då det finns MASSOR av val-möjligheter när det gäller gymnasium.
Jag tycker ju man ska kolla på så många skolor som man kan innan man ska välja. Men det är ju enns eget val.
Även om man har bestämt sig så kan man kolla runt lite, det är ju inte omöjligt att ändra sig (eller ?).

Jag han med att rida idag faktist.
det blir ju så himla mörkt fort så jag var lite stressad men jag han! Zwever var pigg idag då han vilade igår men han blev fin och avslapnad i slutet. 

Nu ska jag hem och göra iordning för imorgon så vi får se om jag kommer hinna lägga in ett inlägg i morgon.
Hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0