tjoho!

Idag så har det varit Zwever i fokus. Jag har ju inte hafft tid med honom den senaste veckan.
Idag har vi varit ute på tur barbacka igen och lika busig och glad var han.
Vi har även last-tränat honom och lika envetna var både jag och han då jag var bestämd att han skulle gå in men Zwever hade bestämt sig för att han inte skulle gå in... så vi stod där ett bra tag! Men men, vi får försöka imorgon med för jag tänker inte ge upp med det där! Envetna häst! Jaja, never give up.

Nu ska jag ner till stallet och gosa med min prins en snabbis.
Idag ska jag även till pappa då det är hanns helg, det var ett tag sedan jag fick se lille pappsen så det ska bli kul att komma till honom lite.

Nepp, nu får jag sätta lite fart igen.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0