Träääningsvärk!

Usch vad trött jag är! 
Idag på gympan så hade vi kick-boxning, snarare styrke träning... 
Jag hade mjölksyra i hela kroppen redan efter 30 min. 


Zwever gick kanoners idag! (det var ljust ute också), Allt rullade på och blev bara bättre och bättre! 
Har inte kunnat arbeta honom så bra pga mörka kvällar. Idag var det iallafall ljust och då fick vi arbeta.
Men det finns en sak som är säker, Zwever arbetar inte av sig själv utan det är jag som får arbeta till att han går så himla bra.

Klockan 19.30 så börjar min rid-lektion. Så jag kommer var ganska så död imorgon då vi ska ha gympa imorgon med.

Nu ska jag mata katterna hejsvejjs! 
Bilden är från trollstigen i Norge 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0