Trött..

 Som rubriken säger, jag är trött! 
Skuggade igår ju och jag kan ju säga att jag inte ska på Kalbergs gymnasiun, ska jag inte NEJ! 
Dom hade god mat men ingentingen mer... Jaja, back to the life. 
Skolan idag var rätt chill! Inga läxor änn! 


Måste säga att Zwever gick galant idag, var lite spänd och oarbetsvillig i början men det slappnade av efter en liten stund, jag vill ju att han ska gå låg och rund och det gjorde han i skritt och galopp iallafall. Traven var det lite mitt fel för jag kom aldrig in i takten riktigt kände jag (suck!) Men får försöka med det imorgon istället. Han var iallafall super duktig och jag hade tid att gosa och pyssla om honom riktigt ordentligt efter ridpasset idag, tror det var en timma eller längre. Han stod även lös på stall-gången och stod så stilla och snällt som den ängeln han är där ♥

Jag ska ha prao nästa vecka, kul!! 
Tycker om att prao:a för då behöver man inte gå upp så tidigt.
jag hoppas att jag börjar någon gång mellan 12.00-14.00 som jag gjorde förra gången jag prao:a då har jag ju tid att rida min "lilla" pärla på morgonen när det är ljust, det gillas! 

Jag har inget annat för mig nu så jag ska gå ner i stallet och göra iordning kvällsmaten, 
så jag säger väll godnatt/kväll så skriver jag väll något i morgon,(eller? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0