Uppdateringen

Sorry för världens dåligaste uppdatering...

Jaja, har praoat igår och idag och ska praoa resten av veckan. Praoar ju på Merk. Igår var det chill, vi gjorde inte så mycket igår, red bara hästar och gjorde hö-påsar.
Idag så var det mycket mer, det var hö:t och det var sopa väggarna i ridhuset och mycket, mycket mer...

Har inte hafft tid att rida mitt lilla hjärta. Så han har fått vila i två dagar nu, gott för honom. Hovslagaren kommer snart också, Zwever tycker inte om det grövre underlaget (grovt grus) så hovis ska sätta på skor bak också. Då blir Zwever glad!
Imorgon har jag bestämt iallafall att Zwever ska komma ut och röra på ett eller annat vis.

Nepp, nu ska jag sova, jag är jätte trött, jag brukar aldrig klaga... men det är faktist jobbigt att "jobba" först i sitt egna stall från 7.30 och fram till 12.00 för då ska man åka till ridskolan och jobba till 21.00, sedan har man sitt egna stall igen efter att ha fodrat ridskolans hästar. Full rulle brukar man säga!
Nepp, Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0