Nu så...

Nu är jag tillbaka efter en låång pause. 
Vi håller på att avrunda här på lovskolan. Ja jag går på lovskola för att försäkra mina betyg. 
I onsdag så fyllde jag år, WoopWoop! Då lyckades min bror och hans flickvän lura med mig till Trollhättan och så piercade jag tungan, Aj! Jag har inte ätit på 2 dagar nu och svullen och ont gör det, men jag har alltid velat ha tungpiercing sedan brorsan gjorde det. 

Zwever har även vilat nu i 2 dagar, det är han värd! för han har gått som en klocka! På långfredagen så var ridhuset ledigt hela dagen och det var helt tomt så jag och Emmely red dig en sväng och vi satte upp något hinder, första gången jag hoppade Zwever i ridhuset på Merk. Det slutade på en oxer på 105cm, visst att jag bara kunde höjt och höjt och höjt men det är en bit hem att rida tillbaka och för mig är aldrig höjden målet utan resan dit. Jag vet att Zwever kan, och jag kan, och då har jag inte något att bevisa, så långe jag vet. Zwever har ju bara bott hos mig i 5 månader, varför stressa?  
Och efter långfredagen så har han bara gått som en klocka! Han har blivit en riktig arbetsmyra, bokstavling talat.
Han är perfekt! undebar och lyhörd! Han är ju världens bästa häst trots allt ♥ 
 
Jag ska till honom idag och rida igen, jag planerar faktiskt att rida till ridhuset imorgon med, Då kanske det blir lite film och bild?

Jaja, nu ska jag gå hem. Hörs sedan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0