Duktiga pojk ♥

Måste säga att Zwever var riktigt duktig idag! Lungn och avslappnad och var jätte trevlig. 
Det blev ett ridpass på ca:50min och allt bara flöda på, gött var det att känna den känslan igen efter en riktigt pigg häst hela veckan, det var en fin avslutning på denna vecka. Imorgon är det vecka 6! vilket betyder att det är två veckor kvar till sport-lovet, får vi se också om det blir att skolan ska åka till Hovfjället iår med? Taggar hjärnskakning igen då, haha. 
Jag och mamma har städat hela huset idag också. Jag fick sova idag så jag vaknade vid kl:11.00 någon gång och frukosten var klar när jag kom ner så det var bara att sätta fart att städa efter det. När vi väl var klara så åkte vi ut till stallet vid två tiden tror jag och gjorde klart stallet efter ridningen. Blir hem nu och sätta sig framför soffan och käka chips och cola! 
Tjao// 
#Ny Bildbomb.
(Inga galoppbilder pga otroligt suddiga) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0