Har massor att berätta, we take it in 3 steps!

Okej! , 
Jag gör såhär att jag gör tre inlägg för varje händelse, det blir bara rörigt om jag ska försöka blanda ihop tre olika händelser och tro mig, det blir inte bra om jag ska försöka med det.
 
 
Ni har säkert märkt att det har varit ett himla tjat om HV Polo's förbygel/martingal, jag har ju varit otroligt sugen på en sådan länge nu men den finns nästan igenstans att köpa. Jag kolla runt på internet och hittade en sida som hade denna förbygel och jag blev helt till mig, jag blev helt enkelt tvingad att köpa den! visst att jag skulle spara till Gbg horse show men nu var det ett undantag, så nu har den kommit hem, prövad och klar för andvändning. Supernöjd, jag hittade den! Jag tycker den är skitsnygg, så jag är jättenöjd när jag ser den, kommer säkert hitta hoppgjorden nu också, då är Gbg Hs budgeten slut. 
Hihi, min lurviga lilla björn! 
Ps! han ska klippas snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0