Lungt, långsamt, tar tid.

Ja, det är ungefär så som det var idag. 
Zwever fick vila idag, jag kan allt leva på den känslan lite till som han levererade igår. 
Som sagt, "hamstern springer men hjulet snurrar inte" idag heller så jag hoppas att jag kommer upp på hästryggen imorgon. Eller vi säger att jag ska upp på hästryggen i morgon, kvittar hur trött jag än är, jag ska upp! 

Imorgon är det sista skoldagen sedan är det lov! efterlänktade sportlovet, jag förstår inte varför det heter just sportlov för jag tror ingen är så kreaktiv och går ut och joggar eller äter sund kost eller något liknande, förutom vi hästmänniskor som rider varje dag och dom som har regelbunden träning av annan aktivitet, annars så tror jag dom andra övriga inte gör så mycket under sportlovet. Nepp, jag är sen till kvällsfodringen (8min) så nu får jag skynda mig ner. Tjao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0