Så snyggt, för snyggt, ååh! vill ha julafton!

Jag tror jag dör snart, jag kom in på fel sida och hamnade på en sida med väldens snyggaste utrustning!
Men jag kan lika gärna glömmat, det är bara sånna fin,fina saker man får på julafton under granen...
Men har ni sett något så snyggt tidigare? Det var inte jag gjort iallafall. Jag hatar och svära men måste säga att detta var så jälva snyggt!!
Vill haaaaaaa! åh.
Älskar detta tränset, det finns ingen käkrem och se hur nosgrimman är formad,
jag har sett många gånger att det blir skav på det lilla käkbenet som sticker ut eller vad den delen heter men nosgrimman är formad så det inte trycker på det. Samtidigt har det varit vetrinärer som har varit med och designat detta träns för bästa funktion.

Har ni sett domhär benskydden tidigare?!  Det har inte jag iallafall, och ni som har
följt mig vet att jag älskar läder och marin resår på allt och vackra detaljer.
DingDingDing!! jag är en vinnare,detta är precis detta jag har snackat om!
Detta är det jag kallar snygg stil! , fatta vad snyggt det hade varit att ha HV polo's
martingal till! Tänk er bara.

Jag säger inget mer än ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0