Snyggt!

Jag älskar den nya designen på schabrak ifrån HV Polo, ni kanske märker att jag älskar för det mesta HV Polos produkter? Det finns massor av färger på denna modellen schabrak men domhär fyra som jag fastnade för. Tankarna bara rusar, tänker hur snygga domhär färgerna är på tävlingsplatsen. 

Som denna blåa outfit, så jäkla snygg! 
 
Eller denna röda?, Jag älskar små detaljer som ger stor betygdelse! 
Tex, jag är inte så förtjust i Ayr8 hjälmarna men detaljerna gör det snygga i outfiten! 
(sorry för dålig kvalité på den röda outfiten)
Eller den här? 
Åhh, jag kan sitta hela dagen och kolla efter snygga outfit's för domhär schbraken.
Och slutligen den oliv gröna! 
Härlig färg om man frågar mig, den är ganska ovanlig också, det är inte många som har denna gröna färg på sin utrustning, synd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0