#soft #friends #cocies

Tja, blev inget inlägg igår, jag hade lite annat för mig. 
Red Zwever igår och han var jätteduktig, han ansträngde sig verkligen! förutom när vi kom till högergaloppen,
det var nog jag som gjorde fel tror jag, vet inte men jag fick bara 2 klockrena galoppfattningar varav 5? 
Det var dom 2 sista som blev bra så vi avsluta rätt, men man blir genast fundersam när man rider på volt och man fattar rätt och hästen fattar andra galoppen? Det var nog jag som var slarvig. Jaja, igår var planen att gå på bio, men det blev ändrade planer då Emma drog sig ur, så jag åkte hem till henne och kollade på "water for elepants" och "the impossible" Jag grät och jag grät och jag grät, hela tiden!, sedan sa jag att jag inte ville kolla på mer depp-filmer så vi satte på "Ice Age 4" den var bra! Man blir aldrig för gammal för Disny filmer♥
När klockan var tolv så spela vi "just dance 4" till klockan fyra någon gång, då sa vi att det var dags att sova. I morse så vaknade jag 08.40? jag tvingade mig själv att somna om även om jag var pigg då och sedan vaknade jag 10.15 och smsa mamma och sa att jag ville hem, så nu ska jag käka frukost och ut och rida min undebara polle. 
Ikväll så taggar jag "Die hard 4" på bio! den hade ju trots allt världspremiär i torsdags och jag har sätt alla filmer så varför inte se 4:an också. Samtidigt tycker jag om dom filmerma. 

Nepp, ska göra något vettigt så vi hörs senare!, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0