Söndags - Longering

Jag känner att jag ligger en dag efter just nu... 
Men, men. Igår så longerade jag min lille pojk. Det var inga problem kan jag säga, jag stog typ bara i mitten och gav komandon. Han var jätte duktig, det märktes att han var van vid att gå på lina, det var ju nästan löjligt lätt med honom, det var bara tycker jag, för det händer ju att man inte alltid har tid eller om man har skadat sig så är longering ett väldigt bra träningsmoment. Igår så var det bara mer som ett prov hur han fungerade, och det fungerade ju bra. Nästa gång så kanske man kan sätta på en enklare hjälptygel så han söker sig nedåt. 
Lite bilder på gårdagens pass.
älskar verkligen hans man på detta kortet, tycker det är så charmigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0