Sorry, jag har blogg-kaos...

Hejsan, jag har problem med bloggningen, jag får ingen bra start på inläggen och det blir inte enns förståligt.
Jag har försökt att blogga och jag har skrivit inlägg, men dom har hamnat i "utkast". Det blir helt enkelt inte bra. Det är ju inte direkt kul att läsa bara om vad jag bara har gjort på dagarna och då sätter det liksom stopp på hela skrivandet.
Iallafall, den i torsdags gick Zwever som en dröm jag fick verkligen tag på honom, han slängde sig inte fram ifrån skritt till galopp utan det var riktigt fina fattningar, samlat och lungt, det som jag blev mest stolt över det vara att det brukar bli så att i galoppfattingen/arna så brukar det bli väldigt mycket frammot men nu blir det uppot, inte bocksprång utan samlat. 
I fredags så red jag inte, det var för kallt. 
Idag så blev det långtur med Emmely. 
Finns inte så mycket mer att berätta, jätte tråkigt, men ska försöka. Detta stoppet om bloggningen kommer släppa, det behöver bara tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0