Uppe i tempo, hela dagen...

Hejsan! Idag har det varit full rulle hela tiden, 
Kl:07.20 var det ner till stallet och fodra. 
Imellan här käkade jag frukost.
Kl:10.30 Ut med hästarna.
Sedan bar det av till ridklubben för att hjälpa till på "pysseldagen" för åldrar mellan 6-12 år. Det var lekar, det var voltige, det var ridning, det var mat och det var ryktar-tävling. Tror barnen hade jättekul, jag hoppas det iallafall. Sedan så behövde några av ridklubbens hästar ridas så jag, Clara och Evelina tog var och sin häst och red i en timme eller något, sedan åkte jag hem och red min lilla pålle som gick som en klocka idag!, även att han har vilat i två dagar nu. Visst att det var lite tjaffs i galoppfattingarna då och då men i övrigt så var han jättefin! 
Gjorde iordning honom och släppte ut han och sedan gjorde jag stall sysslor. Jag han att sätta mig ner en stund och käka mat och ta in hästarna, sedan! bar det av till ridklubben igen för veckans träning som var teori så vi klippte hästar. Jag kommer lite sent ner till stallet idag då jag kom hit till mormor och morfar vid kl:20.50 så nu sitter jag och väntar på att Mash:en ska bli klar. Efter denna dag så förtjänar jag en låång kvällsmat och en liten vilo-paous, sedan upp ingen! pigg som alltid för morgondagens fodring! 
Hejdå! 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Inga uppdateringar, du har väl inte lagt ner bloggen hoppas jag ???

2013-02-23 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0