2013-01-09

Denna dagen i skolan var väll helt okej tycket jag, det är nog bara för att det var kort dag så jag kom till stallet kl:14 .00. Så hade jag ju en tanke att jag skulle rida barbacka vilket jag gjorde och så skulle vi ta en låång ridtur men Zwever ville arbeta kändes det som, han var så mjuk och frammot samtidigt som att han var uppmärksam så det blev ett super bra pass och han var kanon fin! Min duktiga lilla polle♥ 
Senare så blir det träning på ridklubben, jag få alltid en känsla av att det går jätte bra när jag rider själv, men på lektion så går det åt pipan. Jaja, får se hur det går sedan. 

Nu så blir det mat och sedan får hästarna komma in, sen blir det träning. Shao! 
Hihi, kolla vad kort hår jag hade för 2år sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0