21 Januari 2013

Hej! 
Jag försöker hålla igång bloggen så gott det går men det är fullt upp hela dagarna, efter skolan så är det sällan jag kan få sätta mig ne utom när det är middag då. Idag så har Zwever fått vila och haft en riktigt lungn dag, då jag har voltigen idag. Jag ska sluta voltigen har jag tänlt mig, jag vill vara med Zwever på måndagar, visst att jag kan åka till honom den lilla timmen som är imellan men det hinner jag knapt göra klart stallet på eller att rida är inte enns en tanke, för då blir jag bara stressad vad klockan är osv. och om jag blir stressad så påverkas Zwever väldigt mycket av det, så det är en rätt meningslös timme där jag hinner vara med honom. Så det är smartare att ha en länktan efter honom tills i morgon, och i morgon så har jag tänkt mig och rida också, om vädret tillåter oss så att säga. 
 
Johanna kom inte idag, hon kommer på torsdag prata vi på. Det spelar inte någon roll vilken tid eller dag hon kommer jag är bara glad att hon vill hjälpa mig. Jag har lastat Zwever två gånger själv, utan att stänga luckan då. Det har funkat riktigt bra tycker jag, han har tatt det lungt in och lungt ut så jag tror inte han är så nervös/orolig för det längre.
Måste sova nu, annars så kommer jag inte upp ur sängen i morgon.
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0