Bla, bla & bla...

 
Rubriken är min samman fattning av 1:a dagen i skolan. Hihi, nejdå det var allt trevligt att behöva gå upp kl:7 på morgonen och stressa iväg för att komma i tid. Det är som vanligt igen, men en sak som var possetiv var att träffa sina saknade vänner och en negativ sak är att vi har satt igång med dom nationella proven... Men det är bara att go for it! 
Det har börjat ljusna sakta men säkert har jag upptäckt då innan jul-lovet så kunde jag inte rida för det blev mörkt för fort men nu hinner jag rida i ca: 30-45 min iallafall, så det är bra!!! Med andra ord så hann jag rida idag, vilket gick ganska bra, inte lika bra som igår men det var ett godkännt rispass. Det började bli mörkt och då tyckte Zwever att det var lite obehaglingt så jag slutade när det var som bäst och skritta hem igen.
Imorgon så slutar jag tidigt så imorgon funderar jag på att bara rida barbacka och skritta en långtur bara för att det är lungt och det är så det ska vara ibland + att jag har träning på kvällen där på så om man ska orka allt får man göra lite av allt men ordentligt.  Nepp , bed time... Sleep well every body! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0