Brrrr..

Är det bara jag som fryser som en kinesisk nakenhund i Nordpolen? Jaaaa... 
Det är bara 2- ute nu och till helgen så ska det bli 12- ?! Jag kommer dö. 
Jag är jätte,jätte trött och kall så idag får Zwever vila, jag tror inte han har vilat på en vecka nu? så det blir lagom för honom att vila idag. 
Till helgen så ska jag sova ut, typ gå och lägga mig 21.00 och gå upp kl 12.00 någon gång? Då kommer säkert mamma och väcker mig vid 9-10 tiden.. standard. 

I morgon är det även den värsta dagen som finns i skolan, men när den slutar, FREDAG! 

Om planerna håller så ska jag sova över hemma hos Emma imorgon, men så kommer säkert mamma säga nej.. standard. 
Jag känner att jag pekar ut morsan lite, hehe! Men mammor får man göra det med ;) 

Ska ner och göra klart stallet nu, tjao! 

Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Du är en ond liten varelse !!

2013-01-17 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0