Bus-häst!

Var ledig ifrån skolan idag, så jag passade på att städa igenom hela stallet vilket blev riktigt fint! 
Jag hade tänkt mig att skritta Zwever i skogen idag men han var så jäkla pigg och glad, det räckte med att hoppa över ett litet dike så sa det "Skutt, Skutt, Bock" och barbaka var jag också men det är tur att när han är på sånt humör så är han ortoligt känslig och snäll. Han gör det inte för att vara elak utan han är bara glad och han ger även mig ett gott skratt när man sitter där på hästryggen! Hihi, så idag har det vi bara ridit runt och inte gjort någonting, det var en riktigt härlig ridtur idag.
 
I morgon kommer hovslagaren kl:08.00 och skor Zwever och så behöver Yes's hovar raspas av lite så det blir att vara uppe med tuppen i morgon, God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0