.

Fredag! 
Det blev för mörkt idag så jag och Zwever, Emma och Yes red bara i ca: 30min eller någonting. 
Men Zwever gick galant i sritt och trav iallafall. 
Och Yes och Emma hade lite bus, det var ett tag sedan Yes blev riden ju så det var en pigg tjej! 
Stallet fixat, nytt spån och hö har kommit idag så då slipper jag tänka på det, hovis ska komma om någon vecka också, så allt rullar helt enkelt.
På söndag kommer Clara och Min tränare och hjälper mig med last-träningen med Zwever! härligt!! 

Är med Emma nu så det blir att åka till pappa och se vad som händer. Kommer sluta med att vi båta sitter med en stor godispåse och film. Standard..... 
Ha det gött! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0