första inlägget för 2013.

Hejsan! , 
Konstigt det kändes att skriva "2013"... 

Idag så har det inte funkat så bra mellan mig och Zwever. Jag vet igentligen anledningen varför han var så oarbetsvillig, det var så att jag vill att Yes ska kunna vara ute medans jag och Zwever ska ut och rida, så jag försökte lite smått. Yes tog det bra och brydde sig inte så mycket men Zwever kände sig stressad och han kunde inte veta var kompisen var. När vi skulle ut och rida så gick det inte heller bra, han tänkte bara på en sak, han skulle till Yes det vara bara så, så han drog iväg några gånger och så var det lite bus men det tror jag inte var inte för att vara elak, det var bara lite skojj på vägen. 

Det var inte konstigt att det blev som det blev men det är något som vi ska träna på, kvittar hur lång tid det tar. 
Jaja, det gick inte så bra idag men det kan inte gå som en klocka varje gång så kommer det säkert gå bra imorgon.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0