It's friday, it's friday!

Fredag! 
Den bästa dagen på hela veckan! för då vet man att man är ledig nästa dag, visst att lördag är man ledig med men då sover man till söndag och söndag en dag som man bara är deprimerad på för att man vet att det är måndag nästa dag...

Jag hade världens marddröm inatt också, jag drömde att jag var och skugga på världens bästa gymnasium och det var verkligen jätte vackert och det ända som krävdes var att ha "E" i alla ämnena och jag hade "C" i alla änmen men kom inte in endå för att jag var blond?!  Jaja, i drömmar kan verkligen allt hända.

har även ridit Zwever idag, Det gick sådär tycker jag, han var stel och lite hård så ville han igentligen inte arbeta idag tror jag. Men jag tog det väldigt lungt och tog det mest i skritt och lite trav imej att han inte idag, så skritta vi en bit efter det korta ridpasset som vara i 30min? 
Så jag myste mycket med honom efter ridpasset istället så får vi se hur han är i morgon. 

Ska ner till stallet nu igen och kolla hur läget är där nere sedan drar jag till pappi! 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0