Nu är det sökt iallafall ..

Nu så har jag sökt till gymnasium iallafall, oväntat men det blir nog bra ska jag se. Trode inte alls att det var det gymnasiet jag skulle välja. Men det blir nog bra, så länge Zwever kommer trivas så är det bra. Ska ju gå högskola i vilket fall så domma tre åren som kommer blir förhoppnings vis nice! Vill inte berätta vilket jag har sökt till än fören jag vet att jag kommer in men det är naturbruk iallafall, får tillgång till paddock, ridhus, fina hagar, fint elev-stall och trevlig personal. Finns ju hur många naturbruk gymnasium som hellst som har dom här tillgångarna så ha inga förutsatta meningar om detta för detta kommer nog oväntat för alla. God natt allihopa! 
Snyggt smile jao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0