Trött, läxor, tankar.

HejHej! 
Som rubriken lyder: Jag är otroligt trött, ska bli gott att ta igen sig nu till helgen. 
Jag har inte heller varit i stallet idag då jag har haft läxor och göra, Jag tror jag har bestämt mig vilket gymnasiun jag ska söka till, men det säger jag inte än, jag vill vara säker innan jag säger för mycket då det är otroligt mycket som måste göras och säkras om jag ska välja att gå på det gymnasiet. Samtidigt så tror jag att jag är rädd, flytta, otroligt mycket plugg och slit, men valet är inte säkert än så jag får inte säga för mycket men detta är otroligt jobbigt att välja gymnasium, jag trodde aldrig det skulle vara så svårt men jo, det är det. 

Imorgon så ska jag rida min älskling! jag vet inte riktigt vad jag ska ha för övning bara. Det kommer jag nog på imorgon, Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0