Underbart!

Idag så gick det så mycket bättre med Zwever! 
Visst imej att vi slutade dåligt så började det dåligt såklart men det var att bita ihop och så red vi ut i skogewn och sedan mötte vi upp Emmely så att vi red med varandra en stund. Emmely började arbeta sin ponny Hero på gärdet och det var jag inte alls sugen på imej att det gick såpas dåligt igår men jag satte igang lite grann och det var det bästa jag gjorde idag tror jag, lika glad och arbetsvillig var han som vilken dag som helst. Det var en riktig lättnad kan jag ju säga.
Nu ska jag göra klart stallet, vid kl:17.00 så ska jag till konsum och hjälpa till att tjäna pengar åt ridklubben efter det som har hänt (jag kommer inte ihåg vad det heter vad vi ska göra men något ord är det).
hej så länge så kan jag ju berätta sedan vad det var för ord.
Fina killen♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0