Dagens ridpass.

Hejsan, 
Idag kan jag ju berätta att såhär pigg som han var idag har han aldrig varit, det var som att sitta på en rymdraket med turbolens! Han blev aldrig trött heller?! han blev ju inte enns svettig och då hade vi endå jag och Emmely ridigt i ungefär 40-50min i skitt, trav och galopp, i galoppen fick jag rida i lätt sits hela tiden, för han gjorde allt ifrån att dra ner huvudet och skutta till att bocka och hanns klasiker -att göra kängruhopp på stället. herregud! Dock så satt jag och Emmely bara och skratta åt honom för det är det vi brukar göra när han har sina speciella dagar. Efter att vi skildes åt och jag var på väg hem så bestämde jag mig för att passet inte får sluta sådär... så jag började rida på en volt i först skritt, halt, skritt, halt osv och trav, skritt, trav, skritt, trav osv och galopp, trav, skritt, galopp, trav skritt. Detta gör så Zwever blir mer fokuserad och konsentrerad och slutar upp med sitt bus. Efter en stund av arbete så gick han SuperDuper bra!! han var jätte duktig!! det är så jag önskar att han bara var ifrån början. Nej då, jag tycker det är roligt faktiskt, så länge han är glad, han gör ju inte så för att vara dum. 
Nepp jag ska ut och göra stallet nu, för sedan har mormor födelsedags kalas! 

Får se om det blir något inlägg sedan,
Tjao! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den understa bilden är fantastiskt fin på er <3

2013-03-02 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0