Det finaste

Det finaste jag har är Zwever, underbara älskade stora hästen.
Den enda som verkligen får mig att skratta så det kittlas i hela kroppen. Utan honom så skulle jag gått som ett spöke, låta dagarna bara rinna vidare som floden utan att ha gjort något vettigt i livet. Nu för tiden så har jag undrat hur jag levde innan Zwever kom in i bilden. Snart fem månader med honom och han har gjort mitt liv sjukt mycket bättre. 
 
Jag stog och pysslade om honom i två timmar idag minst, undrar inte om det var tre? 
Idag så skrittade vi bara, men låångt. Utan krav eller liknande, vi red upp och ner för backar och inget annat, men jag tror Zwever tyckte det var ansträngande nog. 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0