Har såÅå mycket att berätta!

Hejsan igen! 
Efter all stress, full-bokade dagar och sjuka dagar så börjar jag blogga igen! 
Jag är fortfarande sjuk och jag har varit det sedan söndag nu. Detta innebar ju att jag inte kan åka till hjärtat mitt hjärta, Zwever. Jag fick träffa honom första gången idag på 5 hela dagar, jag höll seriöst på att gå i taket! men nu är det ganska lungt för mig igen. 


 I söndags förmiddag (innan jag blev sjuk) så passade jag på medans solen sken och Zwever var på toppen humör att hoppa honom!, det gick super men det blev snabbt halt med tanke på att solen stack fram så det blev bara lite hoppning, så jag och Emmely skrittade ut en liten sväng efter åt. 

Finaste killen är b.ä.s.t!! ♥


Jag har även bestämt mig för en sak, jag har bestämt att färga håret, men inte hur som helst, och inte typ "basic brun" eller något, utan blått!! Nu tänker ni säkert "va fan?" men jag tror ni ångrar er när ni ser bilden nedanför nu, för dra mig vad snyggt det är!, det är ju snart 3 april och då är det igentligen ingen speciell dag som alla skriver på sig födelsedag men det är min födelsedag iallafall. Då ska jag önska mig det som present.

Jag kommer göra det men ingen verkar tro det! 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0