Härligt!

Hejsan! efter en vecka av att släppa tanken av "jag måste blogga" så känner jag att jag vill starta igen. Jag tycker om att blogga , men jag hatar när jag får tanken att jag måste göra det, så jag släppte det bara. Samtidigt har jag haft dom tröttaste dagarna dagarna i mitt liv. Men det kan jag ju inte visa, för då vill folk att man ska gå och lägga sig hela tiden, eller ta det lungt, men jag hinner inte, jag gör det jag ska och sedan får jag sova den tid som blir över. Det är dels därför jag inte har bloggat. Men jag är back on track igen! Jag har sovit ut nu över helgen så nu kan det bli full rulle över veckan igen!

Förensen? jag ska kanske till ridsportevent i göteborg! sissta dagen att köpa biljetter är i morgon så det blir snabba beslut om jag ska dit eller inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0