why me?! Måndagar kan dra åt ******* !!

Detta är min otursdag idag. 
Först så vaknar jag innan klockan och är jättepigg, MEN! jag har skit ont i magen, det kändes nästan som kramp, fast i magen? så jag ringde mamma och betättade att jag hade ont i magen. Jag lovar att det var kebab-pizzan igår, jag svär! 
Iallafall så hoppade jag in i duschen, vad gör jag då? Jo, jag halkar in i duschen och ramlar... AJJJ !°#*&/?
Redan då så kände jag att detta kommer bli en "toppen bra" dag! Efter duschen så skulle jag göra våfflor, jag gjorde alla våfflor och då var sylten slut... Sedan när jag höll på att diska så skar jag mig på tummen, och inte lite heller, jag trode jag sklle förblöda eller något haha.  Åh, men magen har börjat må bra igen och tummen har slutat blöda men blåmärkena gör fortfarande ont. Jag hoppas hoppas hoppas att jag får åka till stallet idag iallafall så får Zwever trösta mig idag. Om jag inte får åka till stallet så kan denna dagen slänga sig i väggen eller så gör jag det..... ÅÅh, orkar inte!! 
Ha en bra dag alla som har en bra måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0